aboutmeandmore

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Johanna Är Bäst! - 5 maj 2013 19:29

Jag sitter just nu och kollar på tonårsbossen. Idag är de en kille som heter Allan och han fick 24600 kr i en månad för att han tar hans om familjen i 1 månad och han satte 2000 kr till mat och 7500 kr till sig själv och kläder till sig själv hans mamma fick bara 200 kr. Haha, han är bara så dum haha OMG jag dör av skratt så dum han är. Innan hade jag ju super tråkigt men sen sa mamma att jag skulle baka så de gjorde jag  

               

Hej Då!

Av Johanna Är Bäst! - 5 maj 2013 17:33

Hejsan, just nu sitter jag och kolla på Family Gay på 6:an. Sen klockan 7 ska jag kolla på Tonårsbossen på 3:an. Men nu ikväll ska jag bara slappa och chilla  Men här kommer några bilder YOLO!

   

Hej Då!

Av Johanna Är Bäst! - 5 maj 2013 16:23

Ja, jag tänkte visa 2 bilder och tavlor som jag har måla (jag har målat själv)

   

Denna blev jag riktigt nöjd med  

Av Johanna Är Bäst! - 5 maj 2013 15:31

Ja, jag har såååååååå tråkigt. Att man inte kan ha något och göra heeeeela tiden. Man borde ha något och göra hela tiden. Inte bara sitta inne som mig och ha skiiiiiit tråkigt. De är ju så fint väder ute idag och så sitter jag inne. Och vid datorn också...  jag vill ju ha något och göra! Inte bara ha tråkigt och sitta inne medans alla andra ha roligt och är ute. Haha men asså jag har skiiiit tråkig ärligt talat. Jag bara typ kolapsar att tråkigthet snart. Ingen är typ hemma och jag har ingen och vara med idag jag är typ lite forever alone här.. Hahaha...  

Men skriv gärna till mig på ask så får jag något och göra iallafall   Tryck HÄR så kommer du till en magisk plats som jag kallar....

Nu kommer några tråkiga bilder somjag kallar i have boring!

     

Kommenter om du också har tråkigt och har skit borging!

Hej Då //Anonyma Mig Haha...

Tidigare månad - Senare månad

DuVetMeej

Hej, vad roligt att du hittade hit :)

Jag e en 13 årig tjej, som heter Johanna.

Jag älskar att sjunga, dansa och vara med kompisar.

Jag kommer att blogga om mitt knasiga liv...

Vill du veta mer? Kolla till höger

                            ---------->

           

 

Väntar du på? Fråga mej!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards