aboutmeandmore

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna Är Bäst! - 17 juli 2013 13:35

Hallojsen och Macola Matata om jag stavade rätt haha xD


Just nu sitter jag hos min coola bror Magnus du vet han e ju bah bäst i världen yoo yolo peace.

Aa, jag e lite weard idag för du vet jag e ju de liksom aa...

Vi kanske ska gå o äta sen liksom var vet jag liksom inte men du vet liksom daa..

Ja, jag sitter här med Nathalie och bloggar såklart :)

Lite senare kommer jag lägga ut bilder på min bästa brors hundar igen :) Och hans kompis hund <33


Hundrna heter X, Chico och Sheeta <33

Men jag har inte så myckert och blogga om just nnu kanske senare Bye Bye!

 

Ålder: 7-8 år



Av Johanna Är Bäst! - 16 juli 2013 23:30

Hallojsen bloggen!


Just nu sitter jag i min säng och kollar på TV fast de finns inget roligt och kolla på ;(

Men idag sover Nathalie över hos för imorgon ska vi till våran storebror Magnus <33

Vi har precis kollar på American Pie och den va bra men du vet lite weard...

Iallafall jag har inte så mycket att skriva ikväll så här kommer några bilder och sen säger jag Hej Då Bloggen! <33

   

Jag när jag var 7-8 år :)

Hej Då Bloggen! <33

Av Johanna Är Bäst! - 16 juli 2013 14:05

Halloj Bloggen!


Ja, nu är de såhär att de blir nog inget men at träffa min bror idag men jag kanske ska träffa hans andra syster :) Kolla in hennes blogg!  HÄR

Ja men iallafall så kanske jag ska träffa han imorgon istället!


Jag sa ju att han hade 2 hundar som är skit söta :) Den ena heter Sheeta o den andra heter X!

Sen har hans kompis en hund som heter Chico :) Så här kommer några bilder på dom <333

 

Sheeta <333

 

Sheeta och X <333

 

Sheeta, X och Chico <33

 

Sheeta <333

   Jag haha :P

Aja, hje då <33 

Av Johanna Är Bäst! - 16 juli 2013 12:05

Hej!


Jag vaknade nästan precis annars skulle jag bloggat lite tidigare idag... men jag var uppe till halv 3 i natt så jag vaknade halv 12 idag. Men iallafall... idag ska jag till den bästa bron i världen han har 2 hundar som är skit söta och de betyder (typ) att jag e faster..haha men iallafall.


Som sagt ska jag till min bror idag och de ska bli roligt. Och han e bäst i världen men som sagthar jag en till bror som också e bäst i världen som bror men som sagt kan jag hata han när vi bråkar haha :P


Här kommer tips på 2 bra låtar!


Justin Bieber-Pray

Sofijah-Fly away.... den e sorlig men bra :)


Hej Då! Bloggar när jag kommer hem tror jag eller tidigare haha :P


<33

Av Johanna Är Bäst! - 15 juli 2013 18:57

Hej!


Jag säger värkligen förlåt för att jag inte har bloggat, jag har värkligen inte haft tid och jag e leden för de, jag vill gärna blogg för er som iallafall läser min blogg och som sagt ska jag försöka blogg så mycket jag kan iallafall nu på sommarlovet.


Ja, iallafall så kom jag hem igår natt. Jag har varit på semester med familjen och jag har haft super trevligt! De e varmt och skönt och jag e brruunn :) Vi har gått på resturang varje dag och gått och badat och såklart SHOPAT


              


Nu ska jag fixa lite med min blogg redigera och lite sånt, men bloggar när jag e klar med bloggen och så... Hej Då! <33

DuVetMeej

Hej, vad roligt att du hittade hit :)

Jag e en 13 årig tjej, som heter Johanna.

Jag älskar att sjunga, dansa och vara med kompisar.

Jag kommer att blogga om mitt knasiga liv...

Vill du veta mer? Kolla till höger

                            ---------->

           

 

Väntar du på? Fråga mej!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards